Denice och min humor :D

Bara för att min och denice humor äger :D
Besök gjärna Denice blogg också http://bondeliven.blogg.se      :D

L=Linn
Crincle=Denice


L. säger:

hihihihi snart kommer tomten

Crincle säger:

din pappa eller?

L. säger:

nej men morfar ska gå och köpa tidning faktiskt

Crincle säger:

HAHAHAHAHA xD

L. säger:

sen kommer tomten

vi har faktiskt en riktig tomte ^^,

Crincle säger:

HAHAHAHA xd

L. säger:

han är riktig, och tror man inte de får man inga julklappar !

Crincle säger:

det va som fan linn

L. säger:

MAN FÅR FAKTISKT INTE SVÄRA! DÅ FÅR MAN INGA JULKLAPPAR!!!!

¨;o

Crincle säger:

JA!!!TOMTEN FINNS!!!JU!!!

L. säger:

JA DE GÖR HAN FAKTISKT!!

Crincle säger:

JA

L. säger:

jag tror jag kmr få MINST 10000000000 julklappar

Crincle säger:

JAG MED

L. säger:

nej för du svor

och du har inte ätit nå spenat!

och inga grönsaker !

Crincle säger:

:C'

L. säger:

SYND !

Crincle säger:

:C

L. säger:

hahahhah

/Linn


Kommentarer
Postat av: Denice

KUNGLIG HUMOR!!

2010-12-23 @ 21:29:06
URL: http://bondeliven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0