en månad utan dig :'(

Minns så tydligt sista dagen jag träffade dig. De va nån dag innan olyckan, kanske va de dagen innan? minns inte.

Jag satt på bänken i hallen, skulle åka till pappa. Du kom fram till mig och pussade mig i ansiktet och du ville inte sluta, tillslut fick jag lov att gå.. även om jag ville stanna där och mysa med dig... älskade hund (L)

Den 27november 2010 jag var hos Marielle, had sovit där kl var runt 11-12 kanske? Pappa smsade mig och envisades med att han skulle komma och hämta mig. Jag försökte få han att berätta va de va, men han vägrade. När han kom och hämtade mig frågade han först hur jag haft de och så å sen kom den hemska meningen som jag aldrig trodde jag skulle få höra  -Zira har blivit påkörd. de först jag sa va -Är hon död? pappa svarade -Ja tyvärr. Tårarna forssade ner för mina kinder. Åkte direkt hem till mamma, gick in på mitt rum och kollade på de sista bilderna jag tog på henne, bara någon dag innan olyckan... resten av kvällen grät jag...

Denna månaden har bestått av mycket tårar. Jag har saknat dig, jag har gråtit tills jag spytt, jag har gråtit tills jag knappt kunnat andas, jag har gråtit tills jag sommnat och jag har tilloch med vaknat av att en tår runnit ner för kinden...

Ingen kommer någonsin förstå våran kärlek.. Ingen kommer någonsin förstå hur mycket jag saknar dig, jag har vart på väg till botten men du fick mig till toppen..

Du räddade MITT liv, men JAG kunde inte rädda DITT


Sista bilden på dej, min älskade saknade bäbis<3

/Linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0