fett skönt :D

hej,
Åker snart till skolan. Det är sista "riktiga" skoldagen idag, imån är de inga lektioner alls, och sen är de JUL LOV :D awesome:D

Efter skolan åker jag till stallet :D

Detta ska göras i stallet idag:
Mocka,
packa hö,
fixa iordning foder,
pyssla med hästen,
och rida.

Sen efter jag så snabbt som möjligt gjort dehär så är de stallmöte, måste nog snabba mig lite, hahah ;) Är som sagt inte den snabbaste på allt som ska göras i stallet :P
Efter stallmötet blir de gröt, pepparkakor och julklappsutdelning :D
Den här dagen kommer bli KUNG :D
och självklart kommer jag och louise flumma totalt, men ja det va ju ingen nyhet.. vi är ju som vi är hahah :D


ÄNNU e bild i repris, nu får jag sluta att blogga när jag är borta hela tiden och blogga när jag är hemma så ni kan få lite nya bilder :D

/Linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0