Lilla julafton :D

Hej :D

Idag va jag först på kupolen med Louise (inte hon som jag äger den här bloggen med utan en annan :D) Köpte massa julklappar och även en stickad tröja till mig själv som jag ska ha på mig idag och imån på julafton :)
Jag och Louise hade jätte trevligt då vi inte hade setts på jätte länge :( men det ska vi ta och ändra på här frammöver :) vi åt även lunch på taco baren på kupolen ;)

Ikväll ska jag fira jul med mamma, brukar kalla de "lilla julafton" då jag firar jul med mamma dagen innan julafton och med pappa på julafton i år, och nästa år blir de tvärt om. Jag tror ni fattar? :)
Hihihi vill öppna julklapparna NU :D


fast de blir ju ingen riktig jul när inte du är här :( saknar och älskar dig obeskrivligt mycke :'( <3

/Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0