Linns julklappar :)

jag har inga bilder på grejerna för min kamera är urladdad och ah ni fattar :)

här kommer iallafall julklapparna:
objektiv telezoom 70-300 av pappa och catta
mobil (fast den fick jag i tidig julklapp i sommras) Vivaz av mamma
resa till spanien av mormor och morfar
presentkort på kupolen av catta
comviq surf mobilt bredband + en veckas påfyllning på den av pappa (catta?)
björn borg trosor-kusinerna
reinlegs av mormor och morfar
pyjamas av mamma
body lotion av kusinerna
vantar av farmor
sockor av mormor och morfar
pengar av mamma, cattas föreldrar och farmor

fick massa små saker också men om jag ska dra alla dom sakerna lär jag sitta hela dagen  :P

/Linn


Kommentarer
Postat av: Emelie - Tävlingsryttare & Fotograf

sv; åh gud vad härligt, dendär spanienresan kan jag sno utav dig ;)

2010-12-25 @ 13:29:16
URL: http://fjordyy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0