Måste berätta

Just nu mår jag inte så bra, kommer säkert komma upp ett eller annat depp inlägg och jag vill att ni ska veta varför.

Lördagen den 27november hände de ofattbara, våran älskade familje hund va med om en olycka och överlevde tyvärr inte. Den hunden, zira hette/heter hon, var ja de finns inte ord för hur mycke hon betydde.. Men hon räddade mitt liv, men jag kunde inte rädda hennes. Hon kom alltid och tröstade mig när jag var ledsen. När jag var arg kom hon och lugnade mig. När jag åt, var hon där, ja hon satt faktiskt på en egen stol när vi var ensama och jag skulle äta. Vi delade allt ; Mat, glass, godis.. ah allt. Hon har lärt mig mycke i livet, hon har lärt mig att leva. Älskar dig så mycke Zira, vf skulle detta hända oss? Älskar och saknar dig så j'vla mycke så de inte finns ord. Ingen kommer någonsin förstå våran kärlek. Om du endå var här, shit jag klarar inte dehär..
Älskar och saknar dig, min älskade bästis, finns inte ord (L)


Älskade hund kom tillbaka (L)

/Linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0