Städat och fint

Hejsan :D

åkte till stallet till 11, väntade på Louise ett tag. När hon kom så mockade jag. Sen gick jag ut i ridhuset och hjälpte Louise att mocka efter ponnysarna som rusat av sig där inne :D Sen fick vi nå ryck och började städa ridhuset, och jag som egentligen hatar att städa :O
Detta gjorde vi i ridhuset;
Tog bort ett berg av skit som låg i ett hön och var selfruset,
Sopade sarjen,
Sopade läktaren,
Tog bort alla hinderstöd och massa annat grejs som står i ett hörn, borstade av de och ställde tillbaka de ( det va jobbigare än ni tror de va, de är sjukt mke grejer där)

Vi klämde även in en lunch paus i allt städande :D
på kvällen longerade jag Franz, han var riktigt busig, och vissa stunder sket han totalt i mig, medans stundvis så var han som en ängel :')


bland de första gånerna jag hade Franz :D

/Linn




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0