två dagar - två ridpass

hej,

hade ingen dator hemma igår så jag får göra ett extra långt inlägg nu så ni får lite att läsa :D

IGÅR: Åkte till stallet efter skolan, bytte om i stallet, fixade allt i stallet och åt. Sen fixade jag Franz och Louise fixade Obbia. Sen så gick vi ut i ridhuset. Jag red barbacka och jobbade MYCKET med balansen, ahah de behövdes ;) det var faktiskt ganska länge sen jag red barbacka :) men det gick super och Franz skötte sig utmärkt :D Sen släppte jag honom sså han fick rusa av sig lite, vart litte bakut och mycke bockningar men de gör väl typ alla hästar när dom är lösa i ett ridhus? :D Sen så körde jag och Louise lite NH med hästarna, eller iallafall en början, dom följer efter oss lösa och stannar och om vi tar ett steg fram - tar dom ett steg fram :D Vi var i ridhuset och jobbade i ca 1 timme :)


Kom ihåg att han är unghäst och inte är världens bästa på att gå på  tygeln och sånt ;) Bild från i höstas.

Idag: åkte till stallet, satt en stund och pratade med Piwi. Sen kom Louise och jag gjorde iordning Franz, sen red jag dressyr för Louise, det gick bra :) tränade lite NH även idag det gick super :)

/Linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0