Klump

Red markarbete på Franz för terese idag. Traven funkade inte alls och han bara sprang och klev på bommarna istället för att gå imellan dom. De va självklart mitt fel eftersom jag inte gav honom så mycket hjälp som han behövde. En vända på bommarna i traven gick iallafall bra. Sen va de dags för galopp och han travade bara hur mycke jag än skänklade på honom, så ett löst spö pet på rumpan så vaknade han till lite iallafall :) galopp bommarna gick däremot skit bra.
Han måste verkligen lära sig att lyfta på fötterna, och jag måste lära mig att jag måste lyfta över honom, vi har en lång bit kvar tills detta blir perfekt, men vi är påväg!


Den enda jag har kvar av mina djurvänner (L)

/Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0