Mest glömsk i världen?

Såg nu att jag inte skrivit om ridpasset som vi hade på profilen förra veckan, dock har jag ju en anledning till varför jag inte skrev.. Men vi tar de nu istället :)

VI var i Främmby, i Falun. Jag blev först tilldelade en lite ponny, men jag fick en annan då mina ben är jättelånga och ponnyn var liten  ;) Jag fick en ny liten storhäst som heter Malou. Hon var jätte trevlig. Om jag gjorde rätt så gjorde hon rätt, vilket var jätte kul eftersom jag måste jobba med Franz hela tiden och även om jag gör rätt så gör inte han rätt. Vi jobbade iallafall i mycket trav, hon formade sig fint runt skänkeln och jobbade under sig. Malou är en häst jag gjärna rider igen ! :)

/Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0