De håller i sig!

Är riktigt glad även idag, är inte de minsta trött ;) Älskar att må såhär!:)

Några kanske undrar hur jag träffade Franz?
berättar de nu bedans jag har tid :)

Jag var på prao hos terese och Piwi(hon som äger Franz) Jobbar hos terese. Hon frågade om jag hade en häst och rida, jag svarade nej. Sen frågade hon om jag var intresserad av att vara medryttare på Franz, jag vart överlycklig! Samma dag (eller dagen efter) var jag fortfarande på prao hos terese, så då fick jag provrida Franz.
Jag kommer ihåg att jag inte gillade honom supermycket men det fanns ändå något där. Han kunde inte allt, han va nått att jobba med.

Jag åkte hem och tjatade på mamma och pappa, pappa sa bara jaja gör som du vill. Mamma däremot tyckte de va långt. Jag tjatade och tjatade och mamma gick med på att om jag åker buss dit så kan hon hämta ig någon gång i veckan.

Och så vart han min medryttar häst, min Prinz (L)


mobil bild ;)

/Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0