Finfin dag

Va på jobbet från 8 till 12, helt okej faktiskt :)

Efter jobbet så drog jag och kussen till stallet vi fixade å så. Sen så red jag på min lille prinz :)

Dagens ridpass: Han var pigg och slog upp med huvudet, tur att jag hade snodden på honom ;)
När jag värmt upp honom med mycket tempo växlingar och halter så började jag jobba honom. Jobbade med tempoväxlingar även här och mycket börja och ställa. Dock så har han ju lite svårt att få med sig baken, han behöver verkligen mer muskler där bak, så jag och Louise får väll gå ut och pulsa lite med hästarna i snön :)
Försökte även med lite galoppombyten vilken inte gick vidare bra, haha. Vi får jobba mer på de..

Lovisa är fortfarande här och hon ska sova här imorgon ska vi jobba ;)


dålig mobil bild på bäckan

/Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0