Gårdagens ridpass

hade vist min kamera sladd hos mamma ;) Såg att gårdagens ridpass tydligen inte publiserats? åh jag gillar inte när blogg.se jävlas med mig :(

gårdagens ridpass: Skulle ju rida dressyr men smart skaftet här glömde ridskorna hemma så de fick bli barbacka istället. Franz var inte på jobb humör och i början var jag påväg att ge upp. Men jag gav mig fan på att jag skulle klara de, och visst gav de resultat ! i slutet gick han helt okej, de var inte super men okej iallafall :)
Jag travade på en volt och på öppna delen så flyttade jag rumpan utåt och på andra delen så stälde jag han överdrivet mycket innåt. De är en övning jag defentivt kan rekomendera, de får hästen att vara uppmärksamm då den verkligen måste konsentrera sig för att klara av de. De behöver då iallafall Franz göra :)

Nu blev jag ännu mer sur på blogg.se för jag kan inte ladda upp nån bild :(

/Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0