Home :)

Nu är jag äntligen hemma och kan blogga igen efter en låååång dag i stallet.

När vi kom till stallet bytte vi om å så, sen gick vi ut och filmade lite hur de ser ut och så i bäckan, å massa mer vi filmade tills min kamera vart så kall så den dog :)

Sen så tog vi in båda hästarna och pysslade och tog kort och sånt, pluttarna pussades hela tiden :')
Sen kom Piwi (hon som äger Franz) och ba: Du får rida Franz lite idag om du vill?
sagt och gjort så red jag och Louise med hästarna i ridhuset ;)

Red barbacka och Franz var lagomt pigg och jobbade på bra. Han trilskades dock i galoppen då han hade huvudet långt uppe i himlen och travade med bakbenen och galopperade med frammbenen. Men efter jag gjort en bana (kan lägga upp den senare) så lyssnade han betydligt bättre och sökte sig neråt :') Min bäbis håller på att bli riktigt duktig :D


token älskar att bli med på kort (L)

/Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0