Min gulle plutt!

Hej idag red jag som sagt med Linn och Franz, Obia var riktigt fin hon jobbade bra men var väldigt pigg på lång sidorna men både jag och hon tycker det är kul att öka på lång sidorna, men hon jobbade på bra på kort sidorna.
ja som sagt jag och Obia har utvecklats mycket på sista tiden jag vill träna men tereses mamma har presis vandrat vidare så det har inte blivit nåt på ett tag. Jag ska börja uppdatera mer nu jag har typ bott i stallet men ja ni förstår!


sudig bild men det funkar blir bättre ute!

/louise

Kommentarer
Postat av: c a r r o

Var gärna med och tävla om att bli veckans blogg, nu :D

Fin blogg btw ;)

2011-01-03 @ 23:24:05
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0