Tipsar!

Tänkte tipsa om en superduper bra blogg!

Detta är en blogg jag läser varje dag, de först jag gör när jag kommer in på datorn är att gå in på den bloggen. Jag får insperation av bloggen. Den får mig att fortsätta kämpa! Jag gillar den för det är mycket hiss/diss, massor av fina bilder och hon bedömmer andra bloggar. Hon som äger bloggen har två superfina hästar. Hon och hennes mamma äger ett stuteri med fina hästar. Hon är superduktig på att göra headers och så, jag ska skicka in bilder till henne och så ska hon hjälpa oss med en fin header :)

Vet NI vem de är?

 

Självklart så är de http://linnforsstrom.blogg.se !

Älskar bloggen <3

/Linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0