Underbara häst!

Tog ett race på åkern idag med Louise.

Franz var frammåt men inte superpigg, han jobbade med benen under sig stundvis och sökte sig neråt nästan hela tiden. Galoppen var superhärlig och jag kände att jag verkligen hade kontrollen även om han tog ett race med Obia. Den samlade galoppen kändes också superfin han jobbade på och va helt underbar. Fick känslan av att jag aldrig ville hoppa av. Han har blivit superfin på senaste tiden, och är mycke mer possitiv villket känns super.

Dock så hade han inte varit lika go på morgonen då han sprängt tråden och dragit med sig tre hästar som stod i hagarna brevid. Så det vart en lång dag för min plupp som fick stå inne hela dagen.


Bild från en av dom första gångerna jag red Franz, snacka om att vi har förändras

/Linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0